خريد لپ تاپ استوك و قیمت لپ تاپ دسته دو

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

خريد لپ تاپ استوك و قیمت لپ تاپ دسته دو

۳۴ بازديد
  • HDD یا SSD مشخصات هارد یک لپ تاپ مهندسی
  • Click here to see the price on Amazon, $1199.00 at B&H (Worldwide Shipping)
  • برای ایجاد گزارش در کامند لاین دستور زیر را تایپ کنید
  • سخت افزار قدرتمند به نسبت قیمت
  • Intel Xeon Haswell E5-2690 v3
  • لپ تاپ Asus E502NA کد 7991

اکنون به روشی مشابه ایسر با بدنه 23.9 میلیمتری در حالی که وزن 2.3 کیلوگرمی خود را حفظ میکند سعی دارد آن را شیک تر از قبل کند. مطمئناً جنس بدنه آن پلاستیکی است ولی صادقانه بگویم که کیفیت آن بسیار مناسب است. برخلاف دستگاههای گذشته Nitro 5 (AN515-55) اکنون طراحی صاف و سادهای ندارد و در عوض جزئیات متمایز را در دو طرف آن خواهید دید. علاوه بر آن درب آن با یک دست باز میشود و با نگاه کردن به فریم دور صفحه نمایش، کنارهنازک و بالا و پایین نسبتاً ضخیم را میبینیم. خوشبختانه دوربین در بالای صفحه نمایش قرار دارد. صفحه کلید آن با نور پس زمینه RGB و حاشیههای دکمههای قرمز آن به نظر خوب نمیآید (البته این موضوع سلیقه ایست). خرید لپ تاپ استوک کلیدهای کیبورد بازخورد کلیکی دارند و دکمههای آن بسیار پایدار هستند. همانطور که در تصویر میبینید دکمههای WASD و کلیدهای جهت برجسته شده اند و مهمتر از آن کلیدهای جهت دار با بقیه کلیدها هم اندازه اند.

  • حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی
  • صفحه نمایش کمی کوچک
  • تعمیرات سرفیس آسان نیست
  • صفحه نمایش مات دارد
  • تعداد هسته: 8 هسته حقیقی + 16 هسته مجازی
  • رم : 4 گیگابایت
  • وسایل گردش

بعد از سخت افزار کیفیت اولویت دوم شما باید باشد. حتی برندهای مطرح دنیا هم مدلهایی را روانه بازار کردهاند که نارضایتی مشتریان را در پی داشته است. کیفیت ساخت هر لپ تاپی مطلوب نیست پس شما باید نظرات دیگر افراد مخصوصاً افراد متخصص را درمورد آن یک لپ تاپ خاص پرسوجو کنید. اما خب بعد از دو اولویت ذکر شده نوبت به اولویت سوم یعنی برند میرسد. برند لپ تاپ هم اهمیت دارد. برای مثال ممکن است شما با میزان پولی که میتوانید یک لپ تاپ از برند X خریداری کنید، بتوانید محصولی بهتر از برند Y با امکاناتی بالاتر خریداری کنید. اما این مورد به همینجا ختم نمیشود و در بعضی برندها اکثر محصولات آنها مشکلی مشابه دارند که ممکن است با سلیقه شما سازگار نباشد. اما این را هم باید در نظر داشته باشید که برند موضوعی سلیقهای است و ممکن است فردی از یک برند تعریف کند و فردی دیگر همان برند را تخریب کند. پس شما باید به افراد متخصص مراجعه کنید و اگر لپ تاپ مورد نظر شما دو اولویت اول را داشت به اولویت سوم خیلی توجه نکنید.

برندهای مختلفی تولید لپ تاپ میکنند و بعد از مدتی این لپ تاپها به صورت استوک عرضه میشوند، که از قدرتمندترین آنها میتوان به Lenovo، Asus، Dell و HP اشاره کرد. برندهایی که معرفی شدند، برای تمام هزینه و سلیقههای لپ تاپ تولید میکنند که شما به راحتی میتوانید، کانفیگ و سخت افزار لپ تاپ مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. آیا کانفیگ لپ تاپهای دست دوم را میتوان ارتقا داد؟ بله، لپ تاپهای استوک هیچ تفاوتی با لپ تاپهای نو از نظر قابلیت تعویض قطعات ندارند و شما به راحتی میتوانید این لپ تاپها را از نظر میزان رم و هارد ارتقا دهید. البته بعضی از لپ تاپها، قابلیت تغییر CPU و گرافیک هم دارند، ولی به طور کلی اکثر لپ تاپهای دست دوم را فقط از نظر هارد و رم میتوان ارتقا داد. ارتقای رم و هارد به ویژه تغییر هاردهای HDD به هاردهای SSD میتواند تأثیر زیادی در قدرت سیستم شما داشته باشد و قدرت لپ تاپ دست دوم شما را بسیار افزایش دهد.

سرعت پایه کارت گرافیک سرعتی است که در آزمایش کارت در برنامههای بدون استرس به دست آمده است. این مقدار حداقل میزان سرعت عملکرد کارت گرافیک شما در برنامههای بدون استرس است. این حداقل سرعتی است که کارت گرافیک میتواند بوست شود و سرعت پردازشی خود را افزایش دهد. شما میتوانید با توجه به نحوه خنککنندگی و قدرت سیستم خود، بوست را انجام دهید.  این سرعت VRAM را نشان میدهد که به مگاهرتز بیان میشود (MHz) و بیانگر فرکانس داده های عبوری بین VRAM و GPU است. کودا (معماری دستگاه یکپارچه محاسبهگر) زبان برنامهنویسی انویدیا است که برای کنترل GPU استفاده میشود تا عملکرد آن با سرعت بیشتر و موثرتر باشد. هزاران هسته میتوانند بهصورت کنار هم روی یک چیپ قرار بگیرند که این موضوع برای محاسبات ریاضی رندرگیری بسیار سودمند است. هرچه میزان CUDA بیشتر باشد، چیپ قدرتمندتر خواهد بود. وظیفهی پردازش تمام داده های جریان یافته را که به GPU وارد یا خارج میشوند، به عهده دارد، در حقیقت پردازنده جریانی پاسخ ایامدی به قابلیت CUDA Core اینتل است.

زمانی که به پاسخ کاملی در این باره رسیدید، آن را با خیال آسوده از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. حتما می دانید که برندهای جهانی زیادی وجود دارد که بهترین انواع لپ تاپ ها را طراحی و در اختیار افراد قرار می دهند، قیمت لپ تاپ دسته دو پس چه بهتر که محصول مورد نیاز خود را از آن ها با اطمینان خریداری کنید. که هر یک از آن ها دارای اهمیت زیادی می باشد و هر کدام وظیفه خاصی را در لپ تاپ ها به عهده دارند و ایفا می کنند. به این ترتیب تمام این بخش های مهم است که لپ تاپ را تشکیل می دهند و باعث می شود تا افراد قدرت انتخاب سخت تری داشته باشند. ولی همان طور که ذکر شد، اگر افراد نیازهای خود را به لپ تاپ به کار ببرند، قطعا تصمیم گیری برای آن ها راحت تر می شود. اندازه صفحه نمایش یکی از مهمترین ویژگیهای ظاهری محسوب میشود. هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد؛ غالبا وزن آن نیز بیشتر میشود و جزییات تصویر بهتر نمایش داده میشوند.

برای مثال میتوانید از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید یا آن را در حالت چادری قرار دهید و فیلم تماشا کنید. این لپ تاپ با پردازنده نسل یازدهم اینتل خود یکی از بهترین عملکردها را در اختیار شما میگذارد و در بازیهایی همچون Fortnite و League of Legends را به خوبی اجرا میکند. و از آنجایی که اکثر بازیهای اسپورت بی از 100 گیگابایت حجم ندارند، بنابراین حافظه کم این لپ تاپ هم برای شما یک مشکل جدی نخواهد بود. این لپ تاپ همچنین در مدلهای مختلفی از صفحه نمایش با قیمتهای مختلف عرضه میشود. از یک مدل با صفحه نمایش 13 اینچی و رفرش ریت 60 هرتزی، تا یک مدل فول اچ دی با رفرش ریت 120 هرتزی و مدل 4K که میتوانید هرکدام که بخواهید را انتخاب کنید. بعلاوه وزن این مینی لپ تاپ حدود 1.4 کیلوگرم بوده و سبک است. بهترین لپتاپ مینی جدید سامسونگ، گلکسی بوک پرو است که حالا با پردازندههای قدرتمند Core i5 و Core i7 نسل یازدهم اینتل روانه بازار شده است.

در ادامه، ویژگیهایی که یک لپ تاپ حسابداری را خاص میکند را شرح دادهایم که میتوانید با توجه به این اطلاعات، لپ تاپ حسابداری مناسب خود را پیدا کرده و برای خرید آن اقدام کنید. همچنین افرادی که برای کارهای حسابداری خود نیاز به وضوح و حجم بیشتر از نمایشگر دارند، میتوانند از محبوبترین سایز مانیتور برای لپ تاپ، یعنی سایز 15 اینچ نیز استفاده کنند. از خرید لپ تاپ های با صفحه لمسی خودداری کنید. صفحه لمسی به هیچ درد کار حسابداری نمیخورد و تنها پول اضافه خرج میکنید. اگر قصد دارید از وسیلهای لمسی نیز استفاده کنید، توصیه میکنیم تبلت خریداری کنید تا از مطالعه به هنگام سفر نیز بتوانید به راحتی استفاده کنید. تراشههایی که در لپ تاپ مورد استفاده قرار میگیرند اغلب از تولیدات اینتل یا AMD هستند. مخصوصاً مدلهای اولیه مجهز به تراشههایی هستند که معمولاً در تبلتها از آنها استفاده میشود. این نمونه عملکرد بالایی ندارند، با این وجود به راحتی میتوانید امور روزمره خود مانند تایپ در نرم افزارهای اداری یا حتی گشت و گذار در اینترنت را با این دستگاهها انجام دهید.

  • دارا بودن وزن کم و سبک و قابل حمل در هر جایی
  • Build quality is okay, not great. Mix of metal and plastic
  • مناسب برای کارهای گرافیکی سخت
  • (+) | میانه ها خطی هستند (6.6% دلتا به فرکانس قبلی)

امروز اگر قصد خرید لپ تاپ داشته باشید ، مقادیر حافظه متنوعی پیش رو دارید . از ۳۲۰ گیگ تا ۱ ترا بایت . اما مقدار حافظه نرمال و عرف لپ تاپ های فعلی ۷۵۰ گیگ است که غالبا هارد های HDD هستند . مسئله هارد چندان هم مهم نیست چون با وجود یک هارد اکسترنال قضیه حل می شود . البته برای کسانی که پول کافی ندارند مهم است ! همانطور که می دانید ، در اغلب وسایل الکترونیکی امروزی ، خروجی عملکرد و دستورات شما در صفحه نمایش ظاهر می شود . شما یک تصویری می بینید اما هزاران دستورالعمل در پشت صحنه اتفاق می افته تا شما برای مثال یک ویدئو یا عکس را ببینید . این کار توسط کارت گرافیک که رابط بین پردازنده و نمایشگر هست صورت می گیره . کارت های گرافیک دارای دو مشخصه مهم هستند که هنگام خرید لپ تاپ بد نیست در مورد آن ها از فروشنده سوال کنید .

در این بازار معمولاً کسانی هستند که با تخصص مرتبط یا تجربه قطعات مناسب را برایتان جمع میکنند. قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g2 اینها همان اسپویلرها هستند. شاید دنبال قطعهای باشید که دستدومش بیشتر به کارتان بیاید. در بازار کامپیوتر ایران این قطعات را هم پیدا میکنید. این مرکز خرید کامپیوتر ۵طبقه است، اگر در آن چرخی بزنید، معمولاً در طبقههای بالاتر مغازههایش را پیدا میکنید. گشتن دنبال قیمت لپ تاپ در پاساژ علاءالدین اشتباه است. پاساژ علاءالدین دو شعبه دارد که یکی بورس موبایل است و دیگری بورس دوربین مداربسته؛ پس برای خرید کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان را با گشتن در این پاساژها خسته نکنید. تهران شهر بزرگی است. بیجا نیست که انتظار داشته باشیم بهجز مرکز کامپیوتر ایران، مرکز خرید دیگری داشته باشد. چند تا از مراکز خرید تهران را با لینک وبسایتشان برایتان میگذاریم، ممکن است به کارتان بیاید. مثل مرکز کامپیوتر ایران، این بازار نیز از قدیمیترین بازارهای کامپیوتر تهران است. این بازار جمعهها تعطیل است.

  1. فرکانس پردازنده در حالت توربو : 4.5 گیگاهرتز
  2. کیس DELL
  3. به وب کم بهتری نیاز دارد
  4. اجرای کامل ویندوز 10 و ویندوز 11
  5. طراحی نازک و سبک

ثبت بیوگرافی و زندگینامه شما در گوگل! کروم بوک ها لپ تاپ هایی بر پایه اینترنت هستند که با سیستم عامل Chrome OS (سیستم عامل مبتنی بر لینوکس) طراحی شده اند. تمام برنامه های نصب شده در این لپ تاپ ها روی یک سرور ابری و خارج از فضای کامپیوتر اصلی ذخیره سازی می شود. بنابراین کاربر برای همیشه با مشکل محدودیت حافظه خداحافظی می کند. لپ تاپ lenovo thinkpad بعد از خرید لپ تاپ از نوع کروم بوک باید تمام برنامه های مورد نیاز خود را از کروم استور دانلود کنید. در مدل های جدیدتری که به عنوان کروم بوک عرضه شده امکان دانلود و اجرای برنامه های اندرویدی هم وجود دارد. به طور کلی کروم بوک برای دانش آموزان و کسانی که امور کامپیوتری سبکی دارند توصیه می شود. یکی از ویژگی های خاص کروم بوک پیکره بندی سبک آن است که باعث می شود مدیریت و تامین امنیت سیستم تسهیل گردد. لپ تاپ هایی که توسط برند اپل عرضه می شوند در دو خانواده قرار می گیرند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.