مجله دکوراسیون مبلمان منزل و بررسی پارتیشن شیشه ای

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

مجله دکوراسیون مبلمان منزل و بررسی پارتیشن شیشه ای

۳۲ بازديد

دکوراسیون مغازه باید مورد رضایت مشتری باشد. اصلی مهم که باید در طراحی دکوراسیون بوتیک در نظر گرفت، نحوه چیدمان اجناس در آن است. باید اجناس باکیفیت و جدید در معرض دید قرار بگیرند. برای این منظور باید اجناس در ارتفاع و بر روی هم قرار گرفته تا نگاه مشتری به آن ها جذب شود. دکوراسیون مبلمان منزل بهتر است هر لباس را در شلف مخصوص خودش تا کرده و قرار دهید. برای تزیین شلف ها می توان از نور سفید استفاده کرد همچنین می توان از این نور برای مشخص شدن مرزبندی های مغازه پوشاک زنانه نیز استفاده کرد. نکته دیگر اینکه طیف رنگی را در دکوراسیون بوتیک زنانه رعایت کنید و از رنگ های متضاد و مکمل در کنار هم استفاده کنید تا محیط متنوع باشد. قسمتی از فضای مغازه را برای اتاق پرو مشتریان خود در نظر بگیرید. فضای اتاق پرو کوچک نباشد و از نور کافی نیز برخوردار باشد. برای اینکه مغازه شما حس گرم و دلنشینی به مشتری بدهد، می توان از مبلمان راحتی در فضای مغازه استفاده کرد. که این امر برای همراهان مشتری نیز لذت بخش است چون جایی برای نشستن دارند. نکته پایانی این است که بوتیک هایی که اجناس کلاسیک دارند، می توانند از نور بیشتر استفاده کنند اما بهتر است که نور در بوتیک ها با اجناس آنتیک، متعادل باشد. تنها نور سفید برای بوتیک شما مناسب است و استفاده از نورهای دیگر از جذابیت فضای آن می کاهد.

خانم های خانه دار بیشتر وقت با ارزش خود را در آشپزخانه می گذارنند . در نتیجه چیدمان و طراحی آشپزخانه (به خصوص آشپزخانه های آپارتمانی) باید به گونه ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کند و انرژی مثبت از دیزاین آن بگیرد. امروزه آشپزخانه نسبت به گذشته کارایی های بیشتری پیدا کرده است . به طور مثال در محیط آشپزخانه ، علاوه بر طبخ غذا ، سرو غذا و نگهداری مواد غذایی و همچنین شستوشوی لباس نیز انجام می شود. انتخاب رنگی مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که رنگ مناسب آشپزخانه را به محیطی آرام و پر انرژی تبدیل می کند و همین طورفضای آشپزخانه را بزرگ تر نشان می دهد . به عنوان مثال : استفاده از رنگ سفید برای آشپزخانه های کوچک بسیار توصیه می شود چرا که باعث بزرگ نشان دادن آشپزخانه می شود . همچنین انتخاب یک رنگ برای دیوار و کابینت ها نیز باعث بزرگ دیده شدن آشپزخانه می شود چرا که مرض های چشمی را از بین می برد .

این استند ابعاد مناسبی دارد و در همه جا قابل استفاده می باشد. 1.استند دانته دارای یک طراحی خاص و متفاوت است. این استند می تواند به عنوان یک کتابخانه کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد. 132 ساخته می شود.3.شما می توانید است.. 1.استند آلکا یک استند با طراحی متفاوت و جذاب است. اگر به دنبال یک استند خاص هستید، این محصول می تواند انتخاب مناسبی باشد. 180 ساخته می شود. برای ساخت آن از بهترین متریال ها استفاده می شود تا طول عمر.. 1.استند تسلا یک استند مدرن و بسیار زیبا با ظاهری متفاوت و جذاب است. کناره های نردبان مانند این استند از دلایلی است که آن را متفاوت جلوه می دهد. این استند را می توان به عنوان کتابخانه استفاده کرد. اگر دکوراسیون مدرنی دارید و به دنبال یک استند زیبا و خاص هستید، استند تسلا بهترین انتخاب است.2.استفاده ا.. 1.بوفه سانام یک کار عالی و زیبا می باشد که به سبک کلاسیک طراحی شده است و برای خانه هایی که تم دکوراسیون کلاسیک، سنتی و یا نیمه کلاسیک را دارند یک انتخاب عالی به شمار می رود. این بوفه شامل درب شیشه ای می باشد که در طرفین آن قرار دارد. جایگاه درب یک امتیاز مثبت محسوب می شود زیرا دید کلی و نمای اشیای د..

رنگهای روشن مبلمان و دیوارها معمولا فضای زندگی شما را بزرگتر و جادارتر نشان میدهند و بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی منازل کوچک هستند. رنگهای تیره کاملا در مقابل رنگهای روشن قرار دارند و محیط زندگی شما را کوچکتر میسازند. اگر فضای خانهتان کوچک است، بهتر است برای دکوراسیون خود بیشتر از رنگهای روشن استفاده کنید و فقط برای جذابیت فضا یک رنگ تیره را به فضای زندگی اضافه کنید. تعادل متقارن یا نامتقارن؟ تعادل متقارن یا رسمی برای کسانی که فضاهای آرام و منظم را ترجیح میدهند، مناسبتر است. با توجه به سبک دکوراسیون خود میتوانید به راحتی مبلمان خود را به صورت متقارن بچینید. چیدمان متقارن آسان است و شما فقط باید هر چیزی را در دو طرف اتاق مطابقت دهید. در واقع شما باید با تصور یک خط محوری خیالی در وسط اتاق، قطعات مبلمان یکسان(یا مشابه) را به صورت متقارن در هر طرف اتاق قرار دهید.

یکی دیگر از انواع مبلهای راحتی مبلمان آل است. این نوع مبل برای فضاهای کوچک مناسب بوده و برخی از انواع آن تختخواب شو نیز هستند.مبلمان ال را میتوانید به صورتهای مختلف بچینید و هرچند وقت یکبار به دکوراسیون خود تنوع دهید. کشور ایتالیا یکی از پیشگامان و نوآوران صنعت مبلمان است، همیشه جدیدترین طرحها و با کیفیتترین مبلها در این کشور تولید میشوند. مبلمان راحتی ایتالیایی بسیار با کیفیت و زیبا بوده و قیمت بالایی دارد. یکی از مهمترین نکاتی که توجه به آن در دکوراسیون پذیرایی اهمیت دارد، چیدمان مبلمان است که باید متناسب با فضای پذیرایی انتخاب شود. در نظر گرفتن سبک مبلی که می خواهید خرید کنید. در نظر گرفتن اندازه اتاق اولین قدم است که به شما کمک میکند تا بدانید چه چیزهایی را میتوانید در آن جای دهید. باید به فاصله مبلمان تا دیوار هم توجه کرد تا مجبور نشویم به دلیل سایز بزرگ آنها، مبلمان را به دیوار بچسبانیم. بهتر است در خانه را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید مبلمانی که سفارش میدهید از درب به راحتی وارد و خارج شود.

در حالت کلی برای اینکه بتوانیم نوع طراحی دکور بوتیک مردانه را کاملا حرفه ای انجام دهیم، لازم است به تمام بخش ها و جوانب کار با دقت نگاه شود. در نتیجه از ویترین گرفته تا اتاق پرو و کانتر و صندوق و حسابداری باید کاملا بر اساس اصول طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان شوند. به همین منظور اصول مهم در طراحی بوتیک را از ویترین شروع می کنیم و در ادامه به سایر بخش ها اشاره خواهیم داشت. ویترین به نوعی شناسنامه مغازه و فروشگاه ها می باشد و جلوه ای از درون مغازه به شمار می رود. پارتیشن شیشه ای به عبارت دیگر، اگر طراحی داخلی بوتیک را کاملا حرفه ای انجام دهید، اما به ویترین توجه نداشته باشید نمی توانید مشتری را به خوبی جذب نمایید. در طراحی ویترین بوتیک مردانه ابتدا باید بتوانید سبک کلی کار و مشتریان هدف را مشخص نمایید. اینکه شما سعی در جذب مشتریان جوان دارید یا افراد میانسال در نوع طراحی تاثیر زیادی دارد.

سبکهای مختلف در مبلمان راحتی نیز وجود دارد که این روزها مبلمان مدرن به شدت ترند شده است. یکی از قدیمیترین انواع مبلمان کلاسیک که در خانهها دیده میشود، مبل استیل است. معمولا افرادی که علاقهمند به دکوراسیون کلاسیک هستند، از مبل استیل برای منزلشان استفاده میکنند. استفاده از این سبک مبلمان با پردههای کلاسیک و لوکس بسیار خاص خواهد بود. این مدل مبل برای فضاهای نسبتا بزرگ استفاده میشود. مثلا مبل سلطنتی جهیزیه عروس برای خانه 100 متری اصلا انتخاب خوبی نخواهد بود. چنین مبلمانی نیازمند فضای بزرگ و باز است. پس تنها در شرایطی از مبلمان استیل و کلاسیک استفاده کنید که فضای نسبتا بزرگی در اختیار دارید. مبلمان سلطنتی مناسب فضایی بزرگ و سلطنتی است. یادتان باشد که در خرید جهیزیه هزینهای که کردهاید چندان اهمیتی ندارد. تهیه لوازم متناسب با سلیقه، دکوراسیون و فضا اهمیت بیشتری دارد. مبل مناسب جهیزیه عروس چیست؟ در پاسخ به این سوال اصلا نمیتوان توصیه خاصی کرد.

اگر رنگ های نزدیک به طبیعت انتخاب شوند در واقع سه ویژگی مهم یعنی زیبایی ، آرامش و شکوه را به نگاه بیننده منتقل می کنند . توجه داشته باشید که رنگ های متضاد در دکوراسیون کلاسیک چندان مورد توجه نیستند . باعث از بین رفتن زیبایی فضا و شلوغی بصری خواهند شد . تنها رنگ های متضاد و مناسب ترکیب سیاه و سفید می باشد . نوع آب و هوا نیز می تواند از گزینه های موثر برای انتخاب رنگ باشد . انتخاب رنگ های سرد مثل آبی برای مناطق گرمسیری و رنگ هایی مانند طلایی و قرمز برای مناطق سرد گزینه های ایده آلی هستند . مبلمان کلاسیک ویژگی های خاصی دارد . در طراحی و تولید آن ها از چوب های مرغوب منبت کاری شده و پارچه های گرانقیمت استفاده می کنند . این سبک از مبلمان با تقارن و تناسب بینظیر ، در چیدمان منزل به عنوان نقطه کانونی بهترین انتخاب است . مبلمان کلاسیک به شکل متقارن در چیدمان داخلی جای می گیرند .

علاوه بر این فرش ایرانی، سطوح سنگ مرمری، گل و گیاه، آینهها و شومینه از دیگر عناصر مهم اتاقهای پذیرایی ایرانی هستند که میتواند به شما در ایجاد دکوراسیون منحصربفردتان کمک کنند. ما در بالا سعی کردیم که شما را با ویژگیهای اتاقهای پذیرایی ایرانی آشنا کنیم. در ادامه ما بیش از ۴۰ عکس دکوراسیون پذیرایی ایرانی را به شما نشان میدهیم تا بتوانید این ویژگیها را به صورت ملموس در عکسهای زیر ببنید. با اینکه این ویژگیها در اتاقهای پذیرایی ایرانی مشترک هستند، اما شما به پیشنهاد میکنیم از خلاقیت و سلیقهی خودتان استفاده کنید و دکور سفارشی خودتان را بسازید. با اینکه انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقهی خودتان بستگی دارد ولی بهتر است که همیشه با آگاهی آنها را در دکورتان استفاده کنید. مثلا هر کدام از رنگها تاثیری متفاوتی روی روحیه و شخصیت افراد میگذارند. دکوراسیون با رنگهای شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگهایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بیقراری و بهمریختگی اعصاب میشوند.

  • استفاده از سه پایه بعنوان ابزاری مهم
  • جا دکوری با کناف
  • رنگ صورتی (ترجیحاً تند و مخمل)
  • دسامبر (Décembre)
  • چرم بیکست
  • تنالیته رنگ های خنثی و گرم

سپس به بخش های دیگر مانند بازسازی و دکوراسیون نیز راه یافت . این سبک ابتدا در کشور فرانسه شکل گرفت . از آنجا به تمام کشورهای اروپایی نفوذ کرد . البته منبع الهام این سبک از معماری و طراحی ، یونان و روم باستان بوده است . در اوایل قرون وسطی معماری کلاسیک رومی و یونان باستان فراموش شد . در عصر رنسانس به عنوان منبعی برای خلق یک سبک جدید ، کلاسیک شکل گرفت. باید گفت که با مبانی اصلی آن متفاوت بود . این احیای دوباره با الهام بخشی از دو تمدن بزرگ در اندیشه فردی با نام آندره پالادیو پدیدار شد . عمق و ابعاد پنتری روم به تدریج سبک دکوراسیون کلاسیک که در اروپا رواج پیدا کرد باعث شکل گیری زیر شاخه های سبک کلاسیک در اروپا شد . تمام زیر مجموعه ها جزو سبک کلاسیک محسوب میشوند ، مانند روکوکو ، گوتیک و ویکتوریایی . هر شی که جنبه کاربردی ، دکوراتیوی و اکسسوری داشته باشد در این سبک حضور فعال خواهند داشت .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.