کوکتل لاغری فیوژن F-ARTICHOKE

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

کوکتل لاغری فیوژن F-ARTICHOKE

۳۴ بازديد
کوکتل لاغری فیوژن F-ARTICHOKE

cocktail hydrationدر کوکتل لاغری F-ARTICHOKE، از عصاره ی کنگر فرنگی (Artichoke) استفاده شده است که به آن Cynara Scolymus کوکتل کاهش قرمزی صورت مزوتراپی فیوژن نیز گفته میشود. عصاره ی کنگر فرنگی دارای فواید بسیاری است درواقع قرنها است که از این گیاه در طب سنتی برای دفع سموم کبد و کیسه صفرا و کاهش کلسترول استفاده میشود. در مزوتراپی از آرتیشوک به عنوان دارویی موثر که به درمان سلولیت ادماتو مخصوصا در بانوانی که داروهای ضدبارداری مصرف میکنند، استفاده میشود. سنارین، یا همان کنگرفرنگی دارای خاصیت ضداضطرابی است و همچنین میتواند باعث کنترل لیپولیز شود. همچنین Artichoke باعث ذخیره شدن چربی از بافتهایی مانند بافت چربـی سفید میشود، که این چربیها از طریق خون دفع میشوند. مصرف همزمان کوکتل لاغری F-ARTICHOKE و کوکتل مزوتراپی فیوژن F-CARNITIN، باعث میشود چربیها از طریق ادرار راحتتر دفع شوند. یکی از مزیتهای مهمی که مزوتراپی لاغری نسبت به جراحی دارد، این است که این روش غیرتهاجمی است. بنابراین روشی مناسب و مطمئن برای لاغری است. انجام مزوتراپی عوارض بعد از جراحی را ندارد و جای زخم های آن باقی نمیماند.

  • اثرات کوکتل ویتامین سی مزولایک Vitamin C
  • جلوگیری از پیری رودرس اطراف چشم
  • راهنمای خرید کوکتل روشن کننده مزولایک
  • چین و چروک ها
  • با حجم 5 میل
  • دستهی سبک

کوکتل جوانسازیدر صورتی که عده ای از افراد امکان دارد به ۵ تا ۱۵ جلسه درمانی احتیاج داشته باشند. مزوتراپی رفع چربی های اضافی غبغب و بازوها امکان دارد ۲ تا ۴ بار در طی سال مورد احتیاج باشد. به طور کلی می توان گفت تعداد جلسات درمانی به نوع چربی ، بدن بیمار ، غلظت و پایداری چربی ها ، شدت و میزان چربی و نواحی تحت درمان ارتباط دارد. در صورتی که پس از انجام مزوتراپی لاغری به افزایش وزن زیاد گرفتار شوید ، چربی های از بین رفته مجدداً به نواحی تحت درمان باز خواهند گشت. مزوتراپی لاغری برای چه کسانی مناسب است؟ مزوتراپی لاغری در حقیقت یک شیوه درمان مناسب برای اشخاصی است که از سلامت عمومی بدن برخوردار بوده و دارای اندکی اضافه وزن در نواحی شکم ، پهلوها ، ران ها ، بازوها و … می باشند گزینه مناسبی است. به علاوه اشخاصی که پیش از این عمل لیپوساکشن را انجام داده و اکنون در قسمت هایی از بدن دچار جمع شدن چربی های اضافی شده اند نیز می توانند از مزوتراپی لاغری به عنوان یک متد درمانی استفاده کنند. لازم به ذکر است که زنان باردار و شیرده ، افراد مبتلا به دیابت ، سرطان فعال ، عارضه های کبدی و کلیوی ، مشکلات قلبی ، افراد مبتلا به عفونت فعال و کمبود و نقص ایمنی و … کاندیدهای مناسبی برای انجام این روش درمانی نیستند. عوارض مزوتراپی لاغری چندان مشاهده نشده است.

کوکتل جوانسازی

کوکتل مزوتراپی یکی از روشهای مدرن و موثری است که از طریق آن میتوان بسیاری از مشکلات پوست از جمله چین و چروکهای آن را از بین برد و جوانی را برای آن به ارمغان آورد. همانگونه که میدانید آلودگی هوا، استفاده از مواد غذایی ناسالم، استرس و به طور کلی سبک زندگی اشتباه، پوست انسان را به پیری زودرس دچار میکند. با ما همراه باشید تا در مورد کوکتل مزوتراپی که این روزها بسیاری از افراد از آن برای جوانسازی پوست خود استفاده میکنند مطالب ارزشمندی را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. کوکتل مزوتراپی یکی از روشهای قدرتمندی است که با بهرهگیری از دانش طب سنتی و طب مدرن، دوباره جوانی و زیبایی را به پوست بازمیگردانند. در این روش درمانی، با توجه به نیازی که پوست و موی انسان به مواد مغذی دارد، محلولی تولید میشود که به آن کوکتل مزوتراپی میگویند. اصلیترین ترکیباتی که در این محلول وجود دارد شامل ویتامینها و مواد مغذی هستند که باعث سفت شدن عضلات افتاده صورت، درمان ریزش مو و رفع چین و چروک آن میگردد.

کوکتل مزوتراپیمبنای عملکرد بیشتر روشهای جوانسازی پوست، حذف سلولهای آسیب دیده پوست، تحریک رشد سلولی و کلاژن سازی است. اما یک تکنیک جدید و مؤثر برای جوانسازی پوست که به دلیل نداشتن عارضه، بسیار مورد توجه قرار گرفته، مزوتراپی است. در این روش، از تزریق ماده مزو به صورت زیر پوستی برای رساندن مواد مغذی به بافت پوست استفاده میشود. بنابراین مزوی مورد استفاده باید ویژگیهای منحصر به فردی داشته باشد تا بتواند کار جوانسازی پوست را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. یکی از برندهای به نام مزوتراپی، فیوژن ساخت کشور اسپانیاست. F-XFC محصولی است که برای جوانسازی پوست توصیه میشود. برای اینکه بدانید این کوکتل چه ویژگیهایی دارد و برای پوست چه کاری انجام میدهد، با ما همراه باشید. F-XFC حاوی بیش از ۶۳ ماده مغذی، فاکتورهای رشد و اسید هیالورونیک است. کاری که این کوکتل انجام میدهد مشابه کوکتل F-XFC بوده یعنی متابولیسم سلولهای بدن را تحریک میکند. افزایش متابولیسم سلول به معنای تولید انرژی، پروتئین و رشد سلولی است.

کوکتل مزوتراپیمیکروامولسیون های این کوکتل فاقد هرگونه ماده نگهدارنده مصنوعی و ترکیبات سیلیکونی بوده و به عنوان یکی از بهترین روش های مزوتراپی در کلینیک های زیبایی به کار گرفته می شود. کوکتل های F-PERFECT LIPSو F-EYE CONTOURبرای کانتور لب ها و چشم ها: کوکتل PERFECT LIPSبه منظور حجم دهی و بهبود شکل ظاهری لب ها به کار می رود. هیالورونیک اسید و استیل هگزاپپتید-۳۸ به کار رفته در این کوکتل با تقویت بافت چربی، موجب حجم دهی و نیز درمان پوسته پوسته شدن و خطوط ترک خوردگی بر روی لب ها می شود. به دلیل به کار رفتن مواد طبیعی در ترکیب این محصول، شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از عوارض جانبی، مزوتراپی لب را با این محصول مزو فیوژن انجام دهید. از کوکتل F-EYE CONTOURنیز به منظور از بین بردن گودی زیر چشم و خطوط اطراف پلک ها استفاده می گردد. اصالت و کیفیت محصول همواره و در هر انتخابی در اولویت نخست قرار دارد و بنابراین برای انجام مزوتراپی یا میکرونیدلینگ باید حتماً در خصوص مواد به کار رفته و امکانات کلینیک زیبایی تحقیق کافی انجام دهید. بسته به اینکه از کوکتل های مزو فیوژن به چه منظوری استفاده می کنید، قیمت گذاری و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت خواهد بود. هزینه تزریق مزو فیوژن برای مزوتراپی تابعی از نوسانات قیمت ارز بوده و بنابراین برای دریافت آخرین قیمت ها باید با مراکز تخصصی که مزوتراپی با کوکتل های مزو فیوژن را انجام می دهند تماس حاصل نمایید. محصولات مزو فیوژن ساخت کشور اسپانیا بوده و با فرمولاسیون متنوع و مؤثر خود در درمان انواع مشکلات پوستی، لاغری و کانتور چهره و نیز جوان سازی پوست و مو کاربرد دارند. شما می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی و متخصصان خبره در امر مزوتراپی و میکرونیدلینگ با مزو فیوژن، پوستی شفاف و درخشان را برای خود رقم بزنید.

این مواد مغذی برای تولید ATP (انرژی سلولی) سلول ضروری است.

قیمت مزو چربی سوز فیوژن تقریبا با مزو مو این برند برابر است. کوکتل ضد چین و چروک لیفتینگ فیوژن مزو جوانساز و ضد پیری فیوژن (F-XFC)، یک تقویت کننده پوست با بیش از 63 ماده فعال است. عملکرد اصلی این محصول تقویت سلول های بنیادی و افزایش متابولیسم سلولی است. فرمول مزو ضد لک فیوژن شامل تمام مواد مغذی برای سلول ها و مولکول های درگیر در چرخه کربس است. این مواد مغذی برای تولید ATP (انرژی سلولی) سلول ضروری است. قیمت کوکتل ضد لک فیوژن در عین کاربردی بودن این مزو، بسیار مقرون به صرفه می باشد و در رنج میانی گرانترین محصولات برند فیوژن قرار می گیرد. البته قیمت کوکتل مزو ماتریکس فیوژن بالاتر از سایر کوکتل هاست. از دیگر محصولات در زمینه روشن سازی و رفع پیگمنتاسیون پوست که بسیار کارا و موثر می باشد کوکتل آنتی اکسیدان فیوژن می باشد. قیمت روشن کننده فیوژن بسیار اقتصادی بوده و این محصول در رده محصولات ارزان و مقرون به صرفه محصولات فیوژن به حساب می آید.

خرید کوکتلمزوتراپی لیفت صورت (Mesotherapy): با تزریق زیر پوستی ماده مزو در صورت، ترکیبات مورد نیاز برای حفاظت از پوست و تحریک کلاژنسازی را به بافت پوست رسانده و سفت کردن پوست را به دنبال دارد. با توجه به اینکه مزوتراپی لیفت صورت با کمترین تهاجم به بافت پوست انجام شده و در صورت استفاده از یک مزو با برند معتبر، هیچ عارضهای بروز نمیکند، مزوتراپی روش بسیار مناسبی برای لیفت کردن محسوب میشود. یکی از برندهای شناخته شده در دنیا، فیوژن اسپانیاست که کوکتل F-DMAE را برای مزوتراپی لیفت صورت تولید کرده است. این کوکتل، تنها یک ماده دارد اما با همین یک ماده میتواند کارهای عجیب غریبی انجام دهد. در ادامه، با کار این کوکتل آشنا میشویم. کوکتل F-DMAE حاوی ماده دی متیل اتانول آمین یا همان DMAE است که اثرات مفیدی برای مزوتراپی لیفت صورت دارد. اولین کاری که ماده DMAE انجام میدهد این است که سطح کولین را در بدن افزایش میدهد.

  • حجم ویال XFC ، ده میلی لیتر
  • افرادی که سابقه فلج شدگی دارند
  • عصاره ریشه شاخدار
  • مزو رویتاکر مو Haircare Revitacare

سلولیت هم نوعی چاقی است که در اثر تجمع چربی در یک ناحیه به وجود میآید. فرق چاقی با سلولیت معمولاً در این است که سلولیت در نواحی خاصی از بدن (باسن، ران، بازو و زانو) ایجاد شده و در آن ناحیه، پوست فرورفتگی پیدا میکند. اگر به این فکر بیفتید که خود را لاغر کرده یا سلولیت را درمان کنید، راههای مختلفی به شما پیشنهاد میشود که گاهی برای انتخاب بهترین راه، سردرگم میشوید. کرم ضد سلولیت (Anti-Cellulite Cream): ماده اصلی در این کرمها، کافئین، رتینول و ترکیبات گیاهی است. معمولاً این کرمها، سلولیت را از بین نمیبرند بلکه تنها شکل ظاهری سلولیت را بهبود میدهند. اولتراسوند (Ultrasound): با استفاده از امواج صوت، چربیهای شکم و ران حذف میشوند. رادیوفرکانس (Radiofrequency): از امواج فرکانس رادیویی برای در هم شکستن سلولهای چربی استفاده میشود. کربوکسی تراپی (Carboxytherapy): با تزریق دی اکسید کربن زیر پوست، خونرسانی در ناحیه دچار سلولیت افزایش یافته و به همین دلیل، ظاهر سلولیت بهبود مییابد. مزوتراپی لاغری (Mesotherapy): ماده مزو زیر پوست تزریق میشود تا با از بین بردن دیواره سلولهای چربی، محتویات چربی بیرون آمده و از طریق کبد و کلیه دفع شود.

استفاده از کوکتل magistral بعد از ۷۲ ساعت توصیه میشود. آیا به جای این ویال میشود از ویال دیگری استفاده کنیم؟ چربیها بهصورت محلول در آب بوده که از طریق جریان خون به کبد رفته و درنهایت طی روند بتا اکسیداسیون متابولیزه میشوند. داکسی کلات باعث افزایش ورود فسفاتیدیل کولین به آدیپوسیتها میشود، لذا این دارو معمولاً در کوکتلهای مزوتراپی لاغری به همراه فسفاتیدیل کولین تولید و مصرف میشود. گفته میشود برای لیپولیز چربی بسیار کاراست. این مواد درروش مزوتراپی در پوست تزریق میشوند و به فرایندهای طبیعی که در بدن انجام میشوند سرعت میبخشند. مزوتراپی یکی از بهترین روشها برای مراقبت و ترمیم پوست است. مواد بکار رفته در کوکتلها تماماً موادی است که موردنیاز پوستاند. مزوتراپی لاغری یکی از روشهای تائید شده برای چربی سوزی و کاهش وزن است که به دلیل استفاده از مواد موردنیاز بدن عوارض جانبی ندارد. یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی لاغری نسبت به جراحی غیر تهاجمی بودن این روش است و از این رو روشی مطمئن برای چربی سوزی است. در مزوتراپی جای زخم باقی نمیماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن میتوان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تامین کنید. عوارض مزوتراپی با فیوژن نسبت به دیگر روشها بسیار کمتر است و عملا هیچ عوارضی ندارد. هزینه مزوتراپی با توجه به وضعیت بیمار متفاوت است است و معمولا بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد. با مزوتراپی فیوژن بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل خواهد شد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با beautylovely وب سایت خود باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.