نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی و فروش تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی و فروش تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف

۳۱ بازديد

در بریسهای لینگوال از براکت و سیمهای فلزی در پشت دندانها استفاده میشود بطوری که مخفی باشند. ارتودنسی نامرئی شامل مجموعهای از پلاکهای شفاف پلاستیکی سفارشی است که متحرک هستند. بندهای ارتودنسی حلقههایی هستند که دور دندانهای پشتی یا دندانهای آسیاب قرار میگیرند. نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی متخصص ارتودنسی اندازه بند را انتخاب کرده و از تجهیزات دندانپزشکی برای اطمینان از نحوه قرارگیری مناسب آنها استفاده میکند. بندها به طور معمول دارای اتصالات فلزی جوش داده هستند که سیمهای قوسی از میان آنها عبور میکند. بندها با سیمان مخصوص دندانپزشکی به دندانها متصل میشوند. در متداولترین نوع بریسها از براکتهایی استفاده میشود که قطعات کوچک و مربع شکلی بوده و به یک بند ارتودنسی متصل هستند یا به صورت شیمیایی به سطح دندان میچسبند. براکتها از جنسهای مختلفی مانند فلزی و سرامیکی میباشند. سیمهای ارتودنسی فلزی بوده و مشخصاً در داخل براکتهای دور دهان قرار میگیرند. تنظیمات سیم ارتودنسی روی دندانها فشار وارد میکند و عامل حرکت مداوم دندانها به طرف موقعیت مناسب است.

در ادامه به شما یاد میدهیم که چطور خیلی راحت وارد این حوزه بشوید. برای فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی سه گزینه پیش رویتان قرار دارد. این که کدام روش را برای شروع کارتان انتخاب کنید کاملا به خودتان بستگی دارد. برای این که در تصمیمگیری درست به شما کمک کرده باشیم مزایا و معایب هر روش را میگوییم. میلیونها نفر از مردم روزانه به اینستاگرام سر میزنند و پستهای دیگران را میبینند. به همین دلیل این شبکه اجتماعی محبوب به فضایی عالی برای معرفی و فروش کالاهای مختلف تبدیل شده است. برای آشنایی با پتانسیلهای اینستاگرام برای کسب و کارها میتوانید مقاله «رمز و رازهای پول درآوردن از اینستاگرام» را مطالعه کنید. 1. ایجاد فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام رایگان است. 2. فروش محصول در اینستاگرام به دانش فنی و آموزش نیازی ندارد. همانطور که گفتیم ثبت سفارش و خرید محصول دراینستاگرام زمانبر است. اما اگر سایت فروشگاهی داشته باشید تمام مراحل ثبت سفارش و پرداخت وجه به راحتی و با سرعت بالا انجام میشود.

شاید این نوع تخفیف را بتوان بهترین تسهیلاتی دانست که توسط متخصصین ارتودنسی ارائه میشود، بنابراین توصیه میشود که در صورتی که قادر به پرداخت هزینهها به این صورت هستید، حتماً این گزینه را انتخاب کنید. در مجموع میتوان گفت که هزینه سیمکشی دندانها میتواند بسته به عوامل متعددی که بر آن تأثیر میگذارند تا حدود زیادی متغیر باشد. اما در این میان یک نکته مسلم است و آن اینکه در پایان کار، لبخند رضایت بر لبان شما دیده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که هزینه سیمکشی دندانهای هر فرد به وضعیت دندانهای او و شدت مشکلات فک و دندانها بستگی دارد. قبل از اقدام به سیمکشی دندانها، بهتر است شرایط خود را با 2 یا 3 متخصص ارتودنسی مطرح کنید و از آنها قیمت بگیرید تا مطمئن شوید که هزینه بیهوده پرداخت نمیکنید. شما میتوانید متخصصینی را پیدا کنید که برای هزینههای ارتودنسی تخفیفهایی در نظر میگیرند. در مورد این دسته از متخصصین معمولاً فقط هزینههای اضافی بالاسری مانند دستمزد دستیاران حرفهای، کمتر است، ولی کیفیت کار آنها میتواند دقیقاً به خوبی متخصصین گران قیمت باشد.

  • کاوشگر (Explorer)
  • تختخواب های زایمان
  • مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک
  • دستگاه بی هوشی

لازم به ذکر است که یونیت های دندانپزشکی باید سیستم مکنده خوبی برای جلوگیری از اتلاف وقت و دید کافی داشته باشند. بزاق کش: این وسیله از تجهیزات ارتودنسی و دندانپزشکی، با آب یا هوا کار می کند و مکش ضعیفی دارد. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم لازم به ذکر است که استفاده از بزاق کش برای کشیدن بزاق غلیظ و مایعات چرکی مناسب نمی باشد. از جمله تجهیزاتی که لازم است بعد از ارتودنسی، برای بیماران تجویز شود، باید به چند مورد اشاره نمود. اولین مورد مسواک ارتودنسی هستند که باید برای متناسب با اتصالات ارتودنسی، از مسواک های مخصوصی استفاده شود. این مسواک های مخصوص ارتودنسی به صورت مسواک هایی با گود داخلی هستند که می توانند اطراف براکت ها را به خوبی تمیز نمایند. از جمله بهترین نوع مسواک های ارتودنسی می توان به مدل های oral-b, GUM, Tepe و … برای استفاده از نخ دندان ارتودنسی می توانید از فلاس تریدر ها نیز استفاده کنید تا بتوانید نخ های دندان معمولی را از زیر سیم ارتودنسی رد نمود.

همانطور که میدانید هنر عکاسی دارای ژانرها و شاخه های گوناگون میباشد. هر کدام از شاخه های عکاسی نیازمند تجهیزات مورد نیاز خود است. اما در این بین عکاسی صنعتی، تبلیغاتی و پرتره نیازمند تجهیزات گوناگونی میباشد. از مکانی مناسب برای عکاسی گرفته تا وسایل نورپردازی. ویزوریو در مقاله آشنایی با تجهیزات آتلیه ها سعی دارد تا بعضی از وسایل ضروری موجود در آتلیه ها که مورد استفاده بسیار قرار میگیرد را در اختیار شما قرار دهد. سافت باکس : یک از مهم ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات آتلیه ها سافت باکس ها میباشند. سافت باکس نوعی دیفیوژر است و سایز های متنوعی دارد. بزرگترین سایز آن 3.4 است و چون مستطیلی شکل است برای پرتره قدی مناسب می باشد. داخل سافت باکس ممکن است طلایی، نقره ای و یا سفید باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. در صورت نقره ای بودن داخل سافت باکس، 100 % نور را بازتاب می دهد، در صورت طلایی بودن نیز 100 % نور را بازتاب میدهد با این تفاوت که نور گرمی را تولید میکند.

کاربران میتوانند به سادگی با جستجو در این پایگاه به همه اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی شامل مقالات، کنفرانسها پایاننامهها و … حتی آزمایشگاهها و خدماتی که ارائه میدهند دسترسی داشته باشند. دورههای مجازی دانشگاه شهید بهشتی تهران یکی از معتبرترین دورهها در ایران و در سطح خاورمیانه است. مدرک دورههای مجازی این دانشگاه در تمامی دانشگاههای معتبر دنیا پذیرفته میشود و از اعتبار بسیار خوبی برخوردار است. این دورهها برای کسانی که شاغل هستند یا وقت کافی در اختیار ندارند بهترین گزینه است. علاقهمندان جهت پذیرفته شدن در این دورهها باید در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی شرکت نمایند و در صورتی که در این آزمون مجاز شوند میتوانند نسبت به انتخاب این دانشگاه اقدام نمایند. در حال حاضر این دانشگاه در رشتههای مهندسی معماری کامپیوتر، مهندسی نرمافزار کامپیوتر، مدیریت فناوری اطلاعات، حساب داری و علوم کامپیوتر از طریق آزمون کارشناسی ارشد دولتی دانشجو میپذیرد. برای پذیرفته شدن در این دانشگاه حداکثر باید رتبهٔ ۱۵۰ را در آزمون کارشناسی ارشد رشتهٔ مربوطه کسب نمایید.

از جمله تجهیزات قابل خرید و مهم ایمپلنت، خرید آچار ایمپلنت و رچت ایمپلنت و باقی ابزار ایمپلنت خواهد بود. خرید اینترنتی ابزار ایمپلنت روشی آسان با صرفه جویی در وقت است. با مراجعه به سایت تجهیزات ایمپلنت مگ کادنت میتوانید از قیمت وسایل جراحی ایمپلنت از قیمتها آگاه شوید. مگ کادنت با فروش تجهیزات ایمپلنت در خدمت شما عزیزان میباشد. استفاده از روشهای کوتاه مدت جهت ترمیم دندانها، تنها وقت و سرمایه را از بین میبرد و معایب فراوانی به همراه دارد. در مطالبی که بیان کردیم به معرفی ویژگیهای ایمپلنت و برخی لوازم ایمپلنت پرداختیم. انجام ایمپلنت با کیفیت و خوب بدون استفاده از ابزارهای مناسب امکانپذیر نخواهد بود. بنابراین باید در تهیه لوازم ایمپلنت و ابزار ایمپلنت دقت بسیاری شود. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف وسایل و تجهیزات ایمپلنت به صورت تک و ست قابل دسترس است. شما میتوانید با مگ کادنت علاوه بر آشنایی با کاربرد ابزار ایمپلنت و خرید وسایل ایمپلنت، وسایل ست جراحی ایمپلنت را نیز تهیه کنید.

کارپول بیحسی درون و سرسوزن بر سر این وسیله قرار می گیرد و برای تزریق بیحسی به کار می رود. اینسترومنت یا وسیله تراش مینا و عاج دندان با دور و قدرت زیاد است. متداول ترین انواع توربین نوع تکمه ای یا پوش باتن و نوع آچاری است. این فرز برای تراش پر قدرت مینا و عاج کاربرد دارد. سر این فرز تخت است و در بیشتر موارد از فرزهای با نوار سبز و آبی و سیاه استفاده می شود. این وسیله برای برداشتن پوسیدگی های عاج کاربرد دارد. اما با فرزهایی نظیر پیزو ریمر و یا گیتس گلیدن به راحتی می تواند گوتای داخل کانال را تخلیه کند. آنگل بر سر این وسیله سوار می شود و نیروی رانش آنگل را ایجاد می کند. پنس دندان مانند سوند دندانپزشکی بسیار پرکاربرد است و برای برداشتن بسیاری از اقلام دندانپزشکی نظیر رول پنبه ، مواد روت کانال دندان ، نوار کاربن ، نوار ماتریکس ، انواع فرزهای آنگل و توربین و غیره کاربرد دارد.

در دستگاه های دارای حافظه می توانیم مقدار آبی را که از دوش آب لیوان می ریزد و همچنین مدت زمان ریزش آب را نیز برنامه ریزی و تعیین نماییم . ضمنا در این نوع دستگاه ها می توان این امکان را فراهم نمود که پس از اینکه یونیت در وضعیت صفر قرار گرفت به صورت اتوماتیک آب از دوش آب لیوان جاری شود. دکمه های تابلت عموما بر روی میز دستیار نیز وجود دارند . روی میزهای یونیت هولدرهایی جهت نگهداری اینسترومنتها , لایت کیور , پوار , بزاق کش , ساکشن و کویترون و… وجود دارد . نحوه قرارگیری اینسترومنتها (آنگل , توربین , هندپیس ) بر روی این هولدرها به نحوی است که با برداشتن و قرار دادن اینسترومنت بر روی این یونیت میکروسوئیچ موجود در آن قسمت عمل کرده و باعث عملکرد و قطع عملکرد اینسترومنتها می شود . ضمنا کنترل فشار هوا و آب نیز معمولا با پیچ هایی که در زیر این میز ها تعبیه شده است , صورت می گیرد .در داخل تابلت شلنگهای مربوط به اینسترومنتها وجود دارد.

برای بیحس کردن دندان از سرنگ دندانپزشکی در زیر دهان استفاده میشود. سوزن این سرنگها کمی بلندتر از سوزنها یا سرنگهای معمولی است تا دندانپزشک بتواند برای بیحس کردن دهان، نقطه مورد نظر را به طور دقیقتر انتخاب کند. شات اول در هنگام تزریق باعث ناراحتی شما در یک لحظه میشود اما با وجود مواد بیحس کننده بلافاصله بیحس میشود. اگر در اطراف ناحیهای که سوزن وارد آن شده است احساس ناراحتی میکنید بهترین کار این است که به آن توجه نکنید زیرا بلافاصله برطرف میشود و چیزی برای ترس وجود ندارد. بسیاری از دندانپزشکان قبل از تزریق مواد بیحسی، دهان را به طور موضعی بیحس میکنند تا بیمار متوجه درد ناشی از فرو رفتن سوزن نشود. اگر شما نیاز به روکشهای دندانی یا محافظ دهانی دارید، دندانپزشک ممکن است از قالب برای دندانهای شما استفاده کند. این قالبها ترسناک نیستند ولی به هر حال، فریمهایی هستند که با مواد نرم پر شده و در دهان بیمار قرار داده میشوند. زمانی که شما دهان خود را بسته و دندانها را روی هم قرار میدهید، قالب شکل دندان شما را به خود میگیرد. تجهیزات یونیت دندانپزشکی مواد قالبگ یری مزه و طعم خوبی ندارند اما پس از گذشت چند ثانیه قابل تحمل میشوند. حتی برخی از دندانپزشکان از اسانسها یا خوشبوکنندههای متنوعی برای کودکان استفاده میکنند. اکنون شما اطلاعات بیشتری در مورد ابزاری که در اقدامات دندانپزشکی معمولی به کار برده میشوند کسب کنید دیگر از ترس زیر پتو مخفی میشوید. این ابزار در دستان یک دندانپزشک متخصص بدون ضرر بوده و وی ممکن است مواردی که باعث ترس و آزار شما میشوند را به روشهایی مانند بیهوشی خنثی کند. شما میتوانید با اطلاعاتی که در مورد هر ابزار دندانپزشکی دارید، دندانپزشک خود را شگفتزده کنید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.