100 نکته مهم برای داشتن شیک ترین دکوراسیون خانه ایرانی

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

100 نکته مهم برای داشتن شیک ترین دکوراسیون خانه ایرانی

۲۸ بازديد
100 نکته مهم برای داشتن شیک ترین دکوراسیون خانه ایرانی

kitchen decorationآویختن یک حلقه گل روی در ورودی نهایت خوشسلیقگی شما باکس دکوری را نشان میدهد. شکل فرش این فضا را متناسب با شکل میز ناهارخوری انتخاب کنید؛ مثلا برای میز گرد فرش گرد و برای میز مستطیل، فرش مستطیل. از چراغهای آویز که تا نزدیکی بالای میز میرسند، برای نورپردازی فضای غذاخوری استفاده کنید. سعی کنید میز ناهارخوری را نزدیک به پنجره قرار دهید تا نور طبیعی هنگام خوردن غذا به شما آرامش دهد. انتخاب نیمکت به عنوان بخشی از نشیمن دور میز، میتواند انعطافپذیری لازم را برای جا دادن افراد بیشتر فراهم آورد. دیوار کنار میز غذاخوری میتواند گزینه مناسبی برای ایجاد نقطه کانونی با مصالح، رنگ یا کاغذدیواری متفاوت باشد. همیشه عبور و مرور راحت در اطراف میز را در اولویت قرار دهید؛ حتی اگر این به معنای انتخاب میز کوچکتر باشد. دیوار فضای غذاخوری یکی از بهترین نقاط برای ایجاد کتابخانه است. ویترینی از ظروف پذیرایی قدیمی و نوستالژیک میتواند بهترین تزیین برای فضای غذاخوری باشد. رنگهای گرم مثل قرمز و نارنجی در فضای غذاخوری باعث میشوند از خوردن غذا لذت بیشتری ببرید.

  • بانک عکس طراحی داخلی
  • تعمیر دوباره صندلی ناهارخوری برای تغییر دکور منزل
  • چه تفکری در پشت طراحی به سبک معاصر بوده است؟
  • سبک دکوراسیون: تلفیقی از مدرن و سنتی
  • تاثیر فضای بیرونی بر فضای داخلی
  • جمعآوری نمونههای تصویری
  • رفع ایرادات و تعمیرات
  • مبلمانی با ارتفاع کم

همانطور که می دانید بازسازی ساختمان می تواند به دلایل مختلف نیاز شود و با توجه به آن دلیل نیز می تواند به روش های مختلفی صورت بگیرد . از جمله روش های بازسازی ساختمان می توان به مرمت ، تعویض و نوسازی اشاره نمود . با توجه به هر کدام از این موارد و نیاز ساختمان هزینه ی اجرای آن ها نیز متفاوت می باشد . که دچار خرابی شده اند ولی با روکشی ساده و یا گچ کاری دوباره مانند روز اول می شوند را شامل می شود . روش تعویض نیز به این صورت است که اگر عنصری کاملا بی استفاده و خراب باشد کنرا گذاشته شده و عنصری نو و جدید جایگزین آن می شود . برای مثال اگر درب کابینت ها آسیب جدی دیده است می توان آن ها را برداشت و درب هایی جدید جای آن ها جایگذاری نمود . تعویض نسبت به مرمت هزینه ی بیشتری را در بر می گیرد و همانقدر نیز تغییر بیشتری را در خانه ایجاد می کند .

آیا اتاق یا دفتر تجاری فاقد عملکرد است؟

دکوراسیون داخلی فرآیند انتخاب مواد و طرحها برای طراحی فضاهای داخلی است. به گزارش تاسیسات نیوز، تعریف دکوراسیون داخلی را مرور کنید و سبک های دکوراسیون و نکاتی را برای طراحی خانه ها و فضاهای تجاری کشف کنید. آیا اتاق یا دفتر تجاری فاقد عملکرد است؟ آیا دکور کسل کننده و قدیمی به نظر می رسد؟ شاید یک فضا خالی است و نیاز به طراحی عالی برای زنده کردن آن دارد. همه دلایلی برای تماس با شرکت دکوراسیون داخلی هستند. دکوراسیون ممکن است برای برخی کار آسانی به نظر برسد، اما مستلزم توجه کافی به جزئیات و دانش سبک های طراحی است. دکوراسیون داخلی هنر تزئین یک خانه مسکونی یا تجاری با توجه به ترجیحات و سبک شخصی مشتری است. این شامل انتخاب طرحهای رنگی، مواد کفپوش، مبلمان، آثار هنری و لوازم جانبی است. این یک منطقه را به یک طراحی زیبا و مقرون به صرفه تبدیل می کند. دکوراسیون داخلی اغلب با طراحی داخلی همراه است.

دکوراسیون خانه

برای مثال سبک مدرن و معاصر یا سنتی و کلاسیک را میپسندید؟ امروزه سبکی که بیشتر در دیزاین دکوراسیون داخلی منزل مشاهده میشود، تلفیقی از سبک مدرن و معاصر است. معمولا در این مدل از خانهها یا از رنگهای سفید و سرد استفاده میشود، یا از رنگهای شاد و گرم. علاوه بر ترکیبهای رنگی گفته شده، آن چه که در یک خانه با دکوراسیون داخلی شیک و زیبا خودنمایی میکند استفاده از المانها و عناصر بسیار خاص در دکوراسیون است که فضایی کاملا امروزی و مدرن به خانه شما میبخشد. برای مثال تابلوهای نقاشی به سبک مدرن، میز یا صندلی با طراحی خاص یا حتی آشپزخانههای جزیرهای میتوانند از عناصر پرکاربرد و نشان دکوراسیون معاصر باشند. با وجود سبکهای مختلف و ایدههای نو، اما هنوز کسانی هستند که مشتاقانه به دنبال دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک هستند. در طراحی داخلی شیک به سبک کلاسیک معمولا از رنگهای کرم، قهوهای، زرد، استخوانی و طلایی استفاده میشود. در این مدل دکوراسیون همه وسایل و اجزا، حال و هوای لوکس و کلاسیک داشته و معمولا در این سبک جزییات پر زرق و برق و شلوغ بیشتر به کار میروند.

رنگهای اصلی آن خنثی است: قهوهای، سفید و خاکستری.

kitchen decorationلمس نرم تشویق می شود، مانند گل رز سفید در یک گلدان کلاسیک. سایر ویژگیها مانند لوسترها، آینههای بزرگ، مواد ژولیده و اشیاء جواهراتکاری شده، جلوههای پیچیده و باکلاسی را به شما میدهند. سبک کانتری مواد طبیعی و عناصر روستایی را برجسته می کند تا یک محیط زندگی مزرعه در فضای باز را تشکیل دهد. قرمز یک رنگ غالب با رنگ های ملایم است. سبدهای حصیری، پالت ها و قطعات چینی سفید از لوازم جانبی محبوب هستند. اگر مشتری نسبت به استایل خود کمی مطمئن نیست، اما به سبک های متعدد علاقه دارد، ممکن است ظاهر التقاطی را ترجیح دهد. قوانین سبک التقاطی تعریف نشده است. ضرب المثل “هر چیزی می رود” واقعاً برای مشتری التقاطی کار می کند! از تمام عناصر، رنگ ها، بافت ها و متریال ها برای ایجاد فضایی متمایز استفاده می شود. رنگهای اصلی آن خنثی است: قهوهای، سفید و خاکستری. سبک وینتیج شامل جنبه های معاصر با ظاهری الهام گرفته از کلاسیک است، مانند مبلمان خرد شده، آجرهای اکسپوز، صندلی های زنگ زده و چوب کهنه. طراحی های گذشته را با عناصر زمان حال ترکیب می کند تا ظاهری جاودانه و تازه ایجاد کند. سبک طراحی آسیایی از عناصر طبیعت برای احساس آرامش استفاده می کند. رنگ های سفید، سبز، آبی و خنثی از طرح های رنگی مرکزی هستند. نور طبیعی با پوشش های محدود پنجره مورد نظر است تا بیشترین نور خورشید را وارد اتاق کند. پارچه ها و طرح های الهام گرفته از آسیایی به عنوان لهجه برای صندلی، بالش و سایر پوشش ها استفاده می شود.

کسب درآمد 398 دلاری/ روز استفاده از دکوراسیون خانه

شما میتوانید از یک خر برای روی زمین استفاده کنید و یا با قرار دادن خز روی مبل یا صندلیهای منزلتان فضای زیبایی در خانه ایجاد کنید. استفاده از خز در اتاق خواب نیز برای کوسنها و روی زمین و روی صندلی ایده بسیار خوبی است. یکی از ایدههای ارزان و کم هزینه برای تغییر ظاهر خانه به خصوص درب مورد خانههای قدیمی تعویض دستگیرههاست. شاید عوض کردن کل کابینتها و کمدهای خانه برایتان پرهزینه باشد، اما شما میتوانید تنها با تعویض دستگیره کابینتهای آشپزخانه و کمدهای اتاق ظاهری نو به آنها ببخشید و حال و هوای بهتری در خانه ایجاد کنید. با صرف هزینه بسیار کم و خرید چند دستگیره مدرن برای کابینتها ظاهر آشپزخانه و کمد اتاقهایتان را به روزرسانی کنید. یک ایده کم خرج و کم هزینه تغییر دکوراسیون منزل اضافه کردن شلف به دیوارهای خانه است. این کار میتواند همانند خرید یک وسیله دکوری گرانقیمت عمل کند.

تطبیق سبک طراحی تمام اتاق های خانه یک افسانه طراحی است.

kitchen decorationطراحی و چیدمان اتاق هایی که برای شما مهم هستند را در اولویت قرار دهید. شاید شما بخواهید از اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق لباسشویی خود شروع کنید. حداکثر دو یا سه اتاق را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که یکی یکی آن ها را تزئین کنید. تطبیق سبک طراحی تمام اتاق های خانه یک افسانه طراحی است. اگر تصمیم گرفتید که یک اتاق را به سبک انتقالی اما اتاق نشیمن را به سبک مدرن بچینید، به دنبال آن بروید و آن را انجام دهید! یکی از مزایای به کار بردن سبک های مختلف در اتاق های خانه این است که منزل شما شخصیت های زیادی پیدا می کند. نکته در زمینه تزیین: مطمئن نیستید از کدام اتاق ها شروع کنید؟ به این فکر کنید که بیشترین وقت را در چه اتاق هایی می گذرانید. بنابراین بهتر است ابتدا طراحی و چیدمان این اتاق ها را انجام دهید. همیشه می توانید بعداً اتاق مهمان را انجام دهید.

kitchen decorationچیدمان های متقارن می تواند ایده خوبی در یک فضای رسمی مانند پذیرایی باشد و همچنین بهتر است از چیدمان های نامتقارن در اتاق خواب خود استفاده کنید تا اتاق شما راحت تر به نظر برسد. بهتر است گوشه های خالی خانه خود را با گلدان های زیبا و مناسب پر کنید تا خانه شما محیطی دلپذیر و با نشاط باشد. منظور از عناصر، المانهای اساسی هستند که آشنایی با آنها برای یک طراحی صحیح در خانه لازم است. فکر نکنید که این عناصر تنها در برخی از سبکها کاربرد دارند. فرقی نمیکند شما قصد دارید خانهتان را با چه سبکی طراحی کنید. در هر صورت باید توجه خود را به این المانها معطوف نمایید. نمیتوان گفت کدام یک از موارد فوق مهمتر است. یک دیزاینر حرفهای کسی است که هر کدام از این عناصر را بشناسد و در راستای طراحی یک دکوراسیون بینظیر و جذاب آنها را به اجرا درآورد.

چطور از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

kitchen decorationقابهای زیبا انتخاب کنید و از ایدههای دیوار گالریهای هنری الهام بگیرید. آینهها را میتوان یک اثر هنری به حساب آورد، به خصوص زمانی که دارای جزئیات برجسته معماری و طراحی باشند. در این تصویر، استفاده از سه آینه بسیار زیبا، چیزی بیش از نور و انعکاس را به اتاق غذاخوری اضافه میکند. این یک راه آسان و کم هزینه برای ایجاد یک نقطه کانونی روی دیوار و افزودن جذابیت بصری است. استفاده از آینه یکی از راههای ساده و مقرون به صرفه برای افزودن ظرافت و زیبایی به دکوراسیون داخلی منزل شماست. برای این کار یک آینه بزرگ با قاب طلایی رنگ روی دیوار اصلی اتاق نشیمن یا ورودی نصب کنید تا به عنصر اصلی طراحی داخلی تبدیل شود. چطور از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟ هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل، بزرگترین آینه ممکن را خریداری کنید تا از نور بازتابی حداکثر بهره را ببرید. آینههای سنتی اغلب بر روی دیوارها نصب میشدند یا روی شومینه قرار میگرفتند تا از سقف و دیوار منعکس شود.

  • سفید عاجی
  • محیط بازی کودک
  • یک نور مخفی خفیف برای شبها در نظر بگیرید
  • انجمن طراحان داخلی آمریکا
  • ماشین ظرفشویی: ۴.۵ میلیون تومان
  • سفید استخوانی

kitchen decorationعلاوه بر این کتابخانه ها در تمام دکوراسیون های داخلی قابل استفاده می باشند. زیرا کتابخانه های چوبی مدل های مختلفی دارند و مدلی که دارای کنده کاری های عمیقی باشد، برای استفاده در دکوراسیون های سلطنتی گزینه مناسبی محسوب می شود. کتابخانه های ساده نیز برای قرار دادن در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک مناسب می باشند. گزینه دیگری که می تواند فضای نشیمن منزلتان را زیباتر کند، نصب قفسه های چوبی و باکس ها بر دیوار است. با نصب این قفسه ها فضایی جهت چیدمان دکوری ها خواهید داشت. مثلا می توانید این قفسه ها را بالای مبلمان قرار دهید و داخل آن ها گلدان هایی تزئینی و دکوری های دیگر با طرح بندی های متناسب با سبک دکوراسیون خود قرار دهید. همچنین می توانید داخل این قفسه ها گل هایی طبیعی نیز قرار دهید. این مورد علاوه بر تزئین دکوراسیون منزل، تاثیرات مثبتی نیز بر روحیه ساکنان خانه می گذارد.

راز دکوراسیون خانه که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طراحی کافی شاپ کوچک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.